Wednesday 4 May 2011

: First Tag Along at Manjoi :

hehe..disebabkan internet utp nih gelong xboleh nak bukak fb, tapi boleh je layan forum n blogger, makanya terpaksa la saya up gambar kt sini, even niat asal saya nak up gambar yang snap lama2 dulu baru up gambar2 baru..tapi da disebabkan nk up gmbar kt fmdc, makanya, kenala up kt website ni dulu..hee.. so last weekend= 1st May 2011, aku ikut sorang orang lama dalam bidang photog nih untuk shoot wedding client dia..banyak jugak benda yang aku belajar, dari asa photoG sampai la ke marketing strategy.memang x kedekut ilmu langsung bro shahrul ni..heee. dan banyak jugak teknik2 dan skill2 baru yang aku belajar seperti teknik bulb dan sebagainya.. so nih la sedikit hasil tag along aku kali ni,. banyak je gambar, tapi malas nak edit lagi..so, layannnn.







Comment n critics are most welcome! (;

No comments: