Wednesday 1 June 2011

Summarized of Iylah Salleh's picture -part 1-

Lokasi Pasir Gudang, Johor berkawasan Taman Bukit Dahlia merupakan FIRST SHOOT
dari IYLAH SALLEH. Saya sebagai merangkap assistant-sangat-TAK-bertauliah mengikuti beliau
untuk mengambil gambar. Ok, sila jangan buat ayat skema. Jap lagi IYLAH SALLEH tampaq lelaju. hahaha

Komen dalam hati bila tengok beliau shoot, 'boleh tahan juga die ni ambil gambar'. Lepas shoot dua tiga
kali, ok. saya mula menggangumi keaslian gambar-gambar beliau. Jujur, beliau amat teliti mencari 'angel'
yang terbaik dan sangat peka akan DSLR pinjam! hahaha!

Jom usyar antara koleksi beliau d JOHOR dulu. dan saya adalah MODEL beliau yang pertama!
IYLAH SALLEH, lepas ni, NO MORE FOC. please take note! :p

 
itu! kaki kecik saya!


saya!


tinggi 149 cm boleh jadi 159 cm. iylah pandai! :p


Pasir Gudang (:


kami!


gambar kesukaan saya!


Overall - I regret NOTHING, you as my PHOTOG!

No comments: